Δευτέρα 19 Μαρτίου 2012

Φλογερό τσιζ κέικ


΄Ενα γλυκάκι ελαφρύ  και δροσερό . Πιστεύω ότι θα σας ενθουσιάσει, όπως ενθουσίασε και όλη την οικογένειά μου . Ιδανικό μετά από ένα καλό γεύμα !!!!



ΥΛΙΚΑ 



ΚΡΕΜΑ

1 πακέτο μπισκότα  νταϊτζέστιβ 
1/2 πακέτο μπισκότα πτί μπέρ 
1 βιτάμ σόφτ μικρο των 250 γρ.
 4 κουτιά τυρί κρέμα Φιλαδέλφια
 1 1/2 κουτί ζαχαρούχο γάλα

ΣΙΡΟΠΙ 

  μιά κονσέρβα βύσσινο 
2 κουταλιές ζάχαρη
2 κουταλιές κορν φλάουρ


ΕΚΤΕΛΕΣΗ


Χτυπάμε το τυρί με το ζαχαρούχο στο μίξερ.

 Θρυμματίζουμε τα μπισκότα στο μούλτι.

 Λιώνουμε το βιτάμ (οχι να κάψει)και το ρίχνουμε στα μπισκότα.

Τα ανακατεύουμε και τα στρώνουμε σε πυρέξ και τα πιέζουμε να γίνουν μιά βάση ομοιόμορφη.

 Στο χτυπημένο τυρί ρίχνουμε 1 ως 1 1/2 χυμό λεμονιού (δοκιμάζουμε  το πόσο ξυνό το θέλουμε) ,το αδειάζουμε πάνω στην βάση με τα μπισκότα  και τά βάζουμε στο ψυγείο να σφίξουν.

 Τώρα βάζουμε σε κατσαρολάκι τον χυμό από το βύσσινο, 2 κουταλιές ζάχαρη , 2 κουταλιές κόρν φλάουρ, και τα ανακατεύουμε καλά να διαλυθεί το κόρν φλάουρ. 
Συνεχίζουμε να δέσει το σιρόπι , το σβήνουμε και ρίχνουμε μέσα και τα βύσσινα. Το αδειάζουμε πάνω στην κρέμα που είχαμε βάλει στο ψυγείο και το ξαναβάζουμε στο ψυγείο για να παγώσει πολύ καλά. 

Θέλω να ευχαριστήσω την φίλη μου Μαίρη, για την συνταγή που μου παραχώρησε .



4 σχόλια:

  1. Μμμμμ πολύ μου αρέσει!!!!!!!!!!!
    Καλό βράδυ και καλώς σε βρήκα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλοσώρισες Ελενη . Εύχομαι να βρεις αυτό που ζητάς στη σελίδα μου !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλημέρα Βάνα μου, μία διευκρίνηση σε παρακαλώ τα 4 πακέτα Φιλαδέλφια που γράφεις είναι τα μικρά των 175 γρ. ή τα μεγάλα 225 γρ. θυμάμαι στην Ελλάδα κυκλοφορούν και τα μεγάλα πακέτα αν θυμάμαι καλά!!!! Έχω σκοπό να την κάνω την συνταγή και ανυπομονώ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...