Κυριακή, 24 Μαΐου 2015

Σαλάτα με κινόα απλή και εύκολη



Αγαπημένη τροφή των Ίνκας, η κίνοα είναι ένας μαγικός σπόρος: εύπεπτη, με μεγάλη περιεκτικότητα σε πρωτεΐνες και χαμηλή περιεκτικότητα σε γλουτένη. H κίνοα είναι ιδανική επιλογή για όσους νηστεύουν και μια ευχάριστη αλλαγή από το ρύζι, το πλιγούρι ή το σιτάρι, με τα οποία μπορεί να αντικατασταθεί. Θα τη βρείτε εύκολα τόσο σε καταστήματα με βιολογικά προϊόντα, όσο και σε μεγάλα σουπερμάρκετ.


ΥΛΙΚΑ


1 φλυτζ. του τσαγιού  κίνοα
Ξύδι βαλσάμικο
Ελαιόλαδο, 
 αλάτι, πιπέρι
1 αγγουράκι ψιλοκομμένο


ΕΚΤΕΛΕΣΗ


Μουλιάζουμε την κίνοα σε λίγο νερό για 20 λεπτά και μετά την ξεπλένουμε καλά σε τρεχούμενο κρύο νερό, για να φύγει το πικρό φιλμ που περιβάλλει τους σπόρους.
Τη βάζουμε σε μια μικρή κατσαρόλα με 3 φλυτζάνια νερό, προσθέτουμε αλάτι και σιγοβράζουμε για 20 λεπτά.
Αποσύρουμε από τη φωτιά, σκεπάζουμε την κατσαρόλα και την αφήνουμε να ξεκουραστεί για 5 λεπτά.
Την αφρατέυουμε με το πιρούνι.
Προσθέτουμε το πιπέρι, το αγγούρι, το ελαιόλαδο και το βαλσάμικο.

Χωρίς αλάτι, λάδι και λεμόνι διατηρείται καλά για μια δυο μέρες.

ΚΑΛΗ ΑΠΟΛΑΥΣΗ


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...