Σάββατο 17 Ιανουαρίου 2015

Βεγγέτα



Πριν συνεχίσετε να διαβάσετε αυτό το ποστ, θέλω να σας πω ότι δεν είναι διαφημιστικό.
Δεν έχω κέρδος από αυτή την διαφήμηση που κάνω. Ούτε που ξέρει το κατάστημα τίποτε για τα παρακάτω γραφόμενά μου.
Απλά επειδή τα καλά πρέπει να λέγονται, αυτό το προϊόν, το διαφημίζω χωρίς ενδοιασμό.


Βεγγέτα.

Καιρό θέλω να γράψω γι' αυτό το εξαιρετικό υλικό.


Είναι ένα μίγμα, που έχει δώσει γεύση σχεδόν σε όλα τα φαγητά μου.


Το μείγμα Βεγγέτα αποτελείται από μπαχαρικά και φρεσκοκομμένα λαχανικά και έχει τις ρίζες του στις χώρες των Βαλκανίων, και μάλλον την καλύτερη Βεγγέτα την βγάζει η Γιουγκοσλαβία.

Τα συστατικά του όπως η κιτρινόριζα, πιπέρι, καρότο, σέλινο, κρεμμύδι βρίσκονται σε κατάλληλη αναλογία, ώστε το μείγμα να δίνει ισορροπημένη γεύση και να αναδεικνύει τα υπόλοιπα υλικά της συνταγής.
Η βεγγέτα χρησιμοποιείται με κρέας, ψάρι, σε ομελέτες και σούπες.

Η βεγκέτα χρησιμοποιείται σε όλα τα φαγητά αντί των κλασικών μπαχαρικών, με προσοχή στη δοσολογία του αλατιού (διότι έχει ήδη μέσα). Δίνει ιδιαίτερα νόστιμη και ελαφριά γεύση ενώ δεν περιέχει κάτι μέσα που να είναι πικάντικο!

 Χρησιμοποιείται κυρίως σε σούπες (αντί των χημικών κύβων λαχανικών), σε ψάρια και σε κρεατικά, όπως τα μπιφτέκια, το κοκκινιστό μας και άλλα.

Μείγμα Βεγγέτα βρίσκουμε συνήθως στα μπαχαράδικα, όμως, θέλω να σας πω, ότι το καλύτερο μείγμα το έχει μόνο ο Αβράμογλου.


Την Βεγγέτα την γνώρισα πριν πάρα πολλά χρόνια, σχεδόν πάνε 25 χρόνια,  όταν η αδελφή μου, μου έφερε ένα βαζάκι από την Αυστραλία και μου είπε να το χρησιμοποιήσω στο πιλάφι μου. Ξετρελλάθηκα από αυτό που γεύτηκα.
΄Οταν όμως μου τελείωσε το βαζάκι, άρχισα να ψάχνομαι για να το βρω να το αγοράσω.
\Μάταια, όμως. ΄Οποια Βεγγέτα και να δοκίμαζα δεν είχε εκείνη την υπέροχη γεύση, που ειλικρινά δεν ξεχνιέται.


Μέχρι που συνεχίζοντας το ψάξιμο, τελικά το βρήκα. Ο επιμένων .... νικά !!!! αχαχαχαχΤο βρήκα στο κατάστημα Αβράμογλου, στη Θεσσαλονίκη.


Είναι εξαιρετικό !!!! Και πολύ οικονομικότερο από άλλους που είχα αγοράσει. Επισκεφθείτε το κατάστημα, πείτε ότι ερχόσαστε από την Κουζινοπαγίδα, και αγοράστε το.


Σας εγγυώμαι προσωπικά γι' αυτό το προϊόν. Αγοραστε μπόλικο !!!!


Σας φιλώ 

Βαρβάρα Νίγδελη - Koyzinopagida
















Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...