Τετάρτη 25 Δεκεμβρίου 2013

Τραπέζι Χριστουγέννων


΄Εφτασαν και τα Χριστούγεννα !!!!!

΄Οπως κάθε χρόνο, έτσι και φέτος , παραμονή βράδυ, μαζεύτηκε όλη η οικογένεια , στο σπίτι της πεθεράς μου και φτιάξαμε τις Λαλάγγια ή Τηγανίδες από την Μάνη.

Βέβαια, η αφεντιά μου πήγε από το απόγευμα,  για να ξεκινήσουμε νωρίς, να προλάβουμε!!!

Ζυμώναμε, ζυμώναμε και τελειωμό δεν είχαν !!!! αχαχαχαχ 4 κιλά αλεύρι βάλαμε !!!! Βλέπεις πρέπει να φάει όλη η οικογένεια και να μοιράσουμε και στους φίλους , που τα περιμένουν πως και πως !!!

Τις συνοδεύουμε με ελίτσες, σαλαμάκια και τυράκια διάφορα. Και φυσικά καλό κρασί.

Την επόμενη μέρα το μεσημέρι , ξανά στο σπίτι των πεθερικών, για το καθιερωμένο γιορτινό τραπέζι των Χριστουγέννων.
Μαζεύτηκε , πάλι, όλη η οικογένεια γύρω από το τραπέζι.

Εδώ λείπει η αφεντιά μου!!!


Τσουπ!!!! Νάμαι κι εγώ !!! Πάντα κάποιος λείπει για να τραβήξουμε φωτογραφία!!!
Αυτή τη φορά, ο μικρός μας Γιαννάκης , έκανε χρέη φωτογράφου! Και , τα κατάφερε μια χαρά!


Χοιρινό με την πετσούλα του , με σέληνα, το κυρίως πιάτο.
Στη μέση το κατσικάκι λεμονάτο με πατατούλες.
Φυσικά , δεν λείπουν τα διάφορα τυράκια, σαλαμάκια, σατζίκι, σαλάτες και
οπωσδήποτε το Χριστόψωμο της ΒΑΝΑ ΒΑΡΒΙ, ζυμωτό απ' τα χεράκια μας παρακαλώ, που το κόβει ο αρχηγός της οικογένειας, δηλαδή ο πεθερός μου.
Και μην ξεχάσουμε την καλή ελληνική μουσική που παίζει ασταμάτητα !!!

Και του χρόνου , νάμαστε καλά όλοι, να ξαναμαζευτούμε, και να περάσουμε καλά !!!

Καλές Γιορτές και σε σας !!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...